En ny blogg!

Det här är min nya blogg, den ska handla om mitt liv som kristen.
Ingen annan i min familj tror på Gud vilket gör det svårare eftersom att jag måste argumentera för att min familj inte förstår. Det finns mycket att säga och mycket kommer att komma upp på den här bloggen, men jag låter det mesta vara osagt för stunden och kanske att jag skriver ett vettigt inlägg senare.

Men nu är denna blogg öppnad och jag ska jobba på desginen tills den är klar och sedan ska bloggen bli mer officiell!

Ta hand om er! :)

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad trevligt att du har skaffat en blogg! Men måste du verkligen argumentera med din familj? Kan de inte bara låta dig tro om du vill?

2009-09-04 @ 22:39:16
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0