Idag är det fredag, på riktigt.

Ja, fredag!! Jag är ledig. Men jag sitter här med 6 olika skolarbeten. I 6 olika ämnen och alla ska göras.
Jag vet knappt vad jag ska göra. Jag vet dock att jag ska jobba med olika ämnen. Etik och livsfrågor, alternativ medicin, omvårdnad, social omsorg, medicinsk grundkurs och idrott och hälsa A.
Hm, jag tror inte att jag behöver nämna att jag går omvårdnads ;)

Äsch, nu ska jag jobba. Jag kan ju inte göra ingenting hela dagen och jag slipper ju göra det någon annan gång under helgen!

Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag få hålla på med det här hela helgen...


Kommentarer
Postat av: Gun

När man pluggar är man väl aldrig helt ledig.

2009-09-11 @ 17:45:37
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0