Oh, sköna fredagkväll!

Är galet mycket bra på tv ikväll så jag kommer sitta bänkad heeelaa kvällen!
Hann inte klart, orkade inte göra klart allt skolarbete. Så jag har mycket att göra under helgen. Känns sådär halv kul.
Nu kom min hund och krafsade på mitt ben, vilket tyder på att han är less och vill att jag ska busa med honom :)

Två av mina vänner, en väldigt nära vän och en som inte är så nära flyttar hemifrån snart. Egen lägenhet. Men deras pojkvänner. Hm, känns som att jag kommer bli sist kvar. Men planen ligger i att jag ska bo hemma resten av tiden på gymnasiet. Ta körkortet så fort som möjligt då jag fyllt 18 och köpa en bil.
Inga onödiga utgifter för mig då liksom. Körkortet ska jag ta och en bil behöver jag.
Det är jobbigt att bo ute på landet.

Och det är jobbigt att ens klass försöker få en att göra läxorna och sedan låta dem skriva av. Så slipper dem göra dem själva. Surt alltså. Nej, andra året, då borde man faktiskt ha lärt sig att man gör läxorna själv!

Och min släkting raggar på en av mina närmsta vänner. Så hon berättar allt han skriver och säger. Hmm, jag är inte riktigt säker på att jag vill veta allt. Känns konstigt. Men mest för att vi är släkt. Dock vill jag veta vad min kära vän sysslar med... Aja, man kan väl inte få allt här i livet :)

God bless you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0