Tänk jag har också en blogg! ;D

Jag målar mina naglar och läser lite bloggar då jag helt plötsligt kommer på att jag har också en blogg! Men tänk så kul, nu ska jag verkligen försöka uppdatera den. Tänker jag, jo men vänta... Det har jag tänkt många gånger förr. Men nu har jag ju faktiskt loggat in och allt. Tänka sig. Kanske blir det lite bättre nu ;D

Jag sitter nämligen och funderar på livskvalité och hur många av mina dagar i veckan som jag faktiskt vaknar upp och ser fram emot dagen. Kan till och med konstatera att det är nästan sju dagar i veckan. Hej och hå. För två år sedan orkade jag knappt ur sängen för att jag hatade livet så mycket och nu sitter jag och säger att varje dag är ett nytt äventyr.

Ja, det stärker mitt självförtroende, som iofs redan är ganska starkt. Men det stärker min självkänsla också. Jag är ju himla bra, precis som alla andra! :)

Nej, nu ska jag verkligen blogga ibland iaf, inte med en veckas mellanrum heller tror jag... Kanske lite oftare ;D

Kommentarer
Postat av: Gun

Nu såg jag att du har haft din blogg ett tag. Tänker du börja skriva i den på allvar?

Tack för din fina kommentar i min blogg. Min självkänsla är ganska bra, jag vet att jag duger trots mina brister. Men självförtroendet kunde vara bättre, jag vet inte alltid om det jag gör är tillräckligt bra. Men jag jobbar på det hela tiden:)

2009-09-04 @ 22:43:38
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0